همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

آقایی جونم

آقایی دوست دارم

 

saghapo

حسینم دوست دارم  

 

آقایی جونم

خانمی جونم گلم

 

سلام خانمی جونم گلم  عسلم  شکلات نبات .....

صبح قشنگ و بهاری خانمییم بخیر باشه نمیدونم الان خوابی یا رفتی کلاس ولی هر جا

هستی خوب و خوشو سلامت باشی تو مجله خانواده یه داستان دیدم که خیلی کوتاهه

ولی میزارم اینجا تو هم بخونی  حلشو ببری چون میدونم که خیلی م ا ه ی ( خشکل من )

  خب می گن یه روز لیلی واسه مجنون پیغام فرستاد که انگار خیلی دوست داری منو ببینی ؟

اگه نیمه شب بیای بیرون شهر ، کنار فلان باغ ، منم می یام تا ببینمت.مجنون که شیفته دیدار

لیلی بود چندین ساعت قبل از موعد مقرر رفت و در محل قرار نشست. ولی مدتی که گذشت خوابش برد. Sleeping 

نیمه شب لیلی اومد و وقتی اونو تو خواب عمیق دید ، از کیسه ای که به همراه داشت ، چند مشت

گردو برداشت و ریخت تو جیبهای مجنون و رفت مجنون وقتی چشم باز کرد ، خورشید طلوع کرده بود،

آهی کشید وگفت Crying 2ای دل غافل یار آمد وما در خواب بودیم .و افسرده و پریشون برگشت به شهر. Crying 1 


در راه یکی از دوستانش اونو دید و پرسید : چرا اینقدر ناراحتی؟  و وقتی جریان را شنید با خوشحالی گفت :

این که عالیه ! Thumbs Up آخه نشونه اینه که لیلی به دو دلیل تو رو خیلی دوست داره ! Kisses 

دلیل اول این که : خواب بودی وبیدارت نکرده !  و به طورحتم به خودش گفته :

اون عزیز دل من که تو خواب نازه ، پس چرا بیدارش کنم ؟ و دلیل دوم اینکه

وقتی بیدار می شدی ، گرسنه بودی و لیلی طاقت این رو نداشت ، پس برات گردو گذاشته تا بشکنی و بخوری

مجنون سری تکان داد و گفت : No نه! اون می خواسته بگه   تو عاشق نیستی! 

   اگه عاشق بودی که خوابت نمی برد! تو رو چه به عاشقی؟ بهتره بری گردو بازی کنی!

آره خانمی گلم باید حواسمون رو جمع کنیم . نکنه خوابمون ببره ! نکنه فرصتها رو از دست بدیم.

نکنه وقتی بیدار بشیم که دیگه کار از کار گذشته باشه ! و باید بدونیم ، هر ثانیه از زندگی ما لحظه ای


بی نظیر و تکرار نشدنیه باید قدرشونو بدونیم تو یه وقت گردو بازی نکنی ها که اقایی لپاتو میکنه واست میزاره

کف دستت ((( خیلی دوستت دارم ))

   Hula Hula Girl


این دو تا هم  اقایی و خانمی هستن در حال رقص با هم خانم چه خشکل شدی

 

سلام آقایی جونم

شبت خوش عزیزم

بعده مدتها رفتم سراغ دفنر شعرم تا بتونم تا یه شعری که حداقل بتونه کمی از احساس منو نسبت به تو نشون بده بنویسم

ولی هر چه گشتم شعری مناسب پیدا نکردم

ولی یه چیزی یادم اومد که اول دبیرستان یعنی تو اوج نوجونوی خیلی زمزمه اش می کردم

حالا تقدیمش می کنم به تو عزیز دلم

می دونم که هی جا ندیدی ونخوندی

 

نمی دانم x هستی یا y

 

ولی می دانم sin لبانت cos چشمانت زاویه ۹۰ درجه می سازد

 

ومن برای انتظار از تو جذر می گیرم  تا تو برای همیشه با علامت منفی

 

 زیر رادیکال عشق نگه می دارم تا زمانی که فیثا غورس تو را بیاموزم

 

 

 

تقدیم به کسی که زندگیم بی او ویران است

 

آقایی جونم  دوست دارم

سبــــــــــــــــــــــــــــــد سبــــــــــــــــد

 

سلام خانمـــــــــــــــــــــــــــــــی   خوبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

یـــــــــــــــــــــــه تـــــــــرا نـــــــــــــــــــــه  از ابـــــــــــی دارم کــــــــــــــــه تقدیـــــــــــم

مــــــــــــــــــی کــــــــــــنم بــــــــــــــــــه عزیــــــــــــــــــز دل خودم کـــــــــه خانمــــــــــــــــیه

فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداش  بشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم خانمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی جونـــــــــــــــــــــــــم

سبــــــــــــــــــــــــــــــد سبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

دوست دارم سبد سبد       باز گل عشق جوونه زد         دوست دارم یه عالمه

هر چی بگم بازم کمه         دوستت دارم یه اسمون             کجایی ای نامهربون

دوستت دارم قطار قطار             خزونمو کردی بهار          دوستت دارم  دیوونه وار

باور نداری  از قرار             فرقی برام نمیکنه               چه با خوشی  چه حال  زار

دوستـــــــــــــــــت دارم بـــــــــــــــــــــــه اون خـــــــــــــــــــــــــــدا

به اون خدای عاشقا            دوستت دارم تا پای جون                میخوای بمون میخوای نمون

چون کــــــــــــــه گرفــــــــــــــتار شدی   عاقبت کــــــــــــار بـــــــــــــــــــــدون

عاقبــــــــــــــــت کار مـــــــــــــــــــــنم  هر چی که هستی بــــــــــــــــــــــــمون

هــــــــــــــــــــــــــر چی کــــــــــــــــــه هستــــــــــــــی بمــــــــــــــــــــون

شــــــــــــــــــــــــب قشنگـــــــــــــــــت خوش تــــــــــــــــــا ساعـــــــــت ۲:۰۰ بــــــــــــای بای

راستی اینو بدون که خیلی م ا ه ی

 

سلام خانمی خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دیدم اپ کردی گفتم من هم یه چن تا خط بنویسم و برم Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon icons

تقدیم به ناجی قلبم عاشق و  دیوونت حسین ((( اقایی )))
 
با تو لحظه ها م پر از نور....   بی تو تاریک و سرده ...مثل خورشید حضورت     دنیا دور تو میگرده
 
گلهای سرخ تو باغچه  همشون ارزونی تو   منو از خودم گرفته   عشق اسمونی تو
کاشکی خیلی پیش از اینها  Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsعشق من تو رو میدیدم     On The Cheek اخه من تو شهر چشمات به خود  خودم  رسیدم Blow Kiss 

 

اومدی با طرن صبح  3 More Kisses از یه شهر دور و بی نام  Love Drops تو یه تعبیر قشنگی واسه تموم  خوابام  Sleeping مثل خواب معبدی دور

 

که پر از راز ونیازه  پرم از محبت  تو   Spray I Love You   پرم از یه عشق تازه   I Love You Banner 
 
خب خانمی اگه اجازه بدی  میرم یه ۱ ساعتی میخابم خودت میدونی ۱.۳۰ دیگه باید  برم  سر کار  اپ کردم که  یه وقت فکر نکنی من
 
از جزه میترسم  میدونم الان خوابی  خوابهای قشنگ بیبینی  ولی یادت رفت  مسواک بزنی ها 
 
Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsدوستت  دارم  خانمی خوشکلم  (( راستی اینو بدون که خیلی م ا ه ی ))
 
 
سعادتمند باشی در زیر سایه حضرت حق به همراه(( اقایی )) خیلی خودمو تحویل گرفتم نه !! 

خداروشکر

سلام بچه ها

سلام آقایی خوبم خوبی عزیزم؟

بچه ها یه اختلاف خانوادگی کوچیک پیش اومده بود که

باز هم با مهربانی آقایی حل شد.

واقعا حسینه منو تحمل می کنه هر کی بود تا حالا

بی خیال می شد.

دعا می کنم که دیگه از این اختلاف ها پیش نیاد

 حسینم دوست دارم  شما هم برا ما دعا کنید

خانمی دوستت دارم

تقدیم به هر کسی که مثل من قلبش به یاد عزیز راه دورش می تپه و تقدیم به

خانمی خودم که ازم دوره خانمی دلم میخواد  کوچه های دلتنگی و غربت را  

با سیل اشکهام ویران کنم  تا تو دنیا حسرت و غمی  نباشه که تو را  غمگین ببینم  

چون منو دوست دل تو خیلی وقته تو کوچهای دلتنگی قدم ردیم تا دل تو رو پیدا  

کردیم  حالا میخوام ۴ تای یعنی منو  تو  و  دو تا دیلامون از این کوچه دل تنگی  

  و غربت بزنیم بیرون  موافقی  (((  پس  یا  علی  )))

بیبین چه جوری منو میزنی

 

VVVفدای خانمی خودمVVV