همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

 

 

  سلام  فاطمه عزیزم  به خاطر همچی  تشکر  میکنم

 

و  از همین جا داد  میزنم که

 

دوستـــــــــــــــت  دارم  عزیــــــــــــــــــــزم

 

 

عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق

-------------------------------------------------

دیوونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

----------------------------------------------------------------------------------------

خاطـــــــــــــــــــــــــــــــر خوات

----------------------------------------------------

حسیـــــــــــــــــــــــــــــن

-----------------------------------------------------------------------------------

فاطی  یادم  رفت  بگم

-------------------------------------------------------------------

خیـــــــــــــــــــــــــلی  دوستت  دارم 

 -------------------------------------------------------------------

دلتنگ صداتم  دلتنگ نگاتم

 

دوستت  دارم  فاطمه  عزیزم

 

دلی سرشار از غم دارم امشب
                                        دلم  تنهاست  ماتم  دارم  امشب
    غم  آمد غصه  آمد  ماتم  آمد
                                        تو را در این میان کم دارم امشب

 

تقدیم به...

 

 


 

به تو می‌آموزم که‌
  

    به زندگی بی‌کم و کاست , آری بگویی‌
 

       دست کشیدن از زندگی ‌، نه‌‌
 

              به تو می‌آموزم‌
 

                    شادمانی را. 
 

                         شادباش و شادباش‌! 
 

                              دوباره ؤ دوباره‌، 
 

                                  می‌گویم شاد باش‌! 
 

                                          چه در شادمانی است که به خداوند نزدیکتر خواهی شد.

 

 

یار وفادار خودم دوستت دارم

هایدی سن سویلا

 

 

 

 

 

Sani ghordiym zaman

Delim nadan totolmosh  

Sani ghordim zaman      

Gholar alimda ghoror

Sani ghordiym zaman

Hayat  san ki son  bolor         

Ghozolarina bakhenja

Donyalar banim olor

Sosma gholonom san soila

Hyade gholim san soila

Ashkemi sevgheileya

Dardemi  sevgheliya

Haydi soyle

Ono nasel sevdiyimi

Haydi soyle

Royalarda ghordimi

Haydi  soyle

Oekosoz ghejalarimi

Haydi soyle

Sani ghordim zaman

Bani bir atash sara

Sani  ghordim zaman

Yanar orayim yanar

Sani  ghordim zaman

Jannaner tomanilar

Sani  ghordim zaman

Doror boton zamanar

 

babaei

hech zaman sani onotmam

 با تمامه وجود تقدیم به تو

 

تقدیم به تو

قلبم برای تو و به یاد تو می تپه

به گلهای قشنگ

                      عشق و هستی

                                           به ان عهدی که

                                                               بی صبرانه بستی

 

                                 تو را مانند رویا دوست دارم

                                 چو عطر پاک گلها دوست دارم

                                 منم چون ماهی افتاده بر خاک

                                 تو را مانند دریا دوست دارم

                                             

                                  من اهنگ غریب روزگارم

                                  غمی از تنهایی در سینه دارم

                                  غم تمام هستی ام یک قلب پاک است

                                  که ان را زیر پایت می گذارم


 

 

سلام  فاطمه   عزیزم  الهی  قربونت  بشم داشتم تو انترنت چرخ میزدم

چشم به این انمیشنه افتاد اومدم تفدیمش کنم به تو که همواره عشق منی

یه شعر کوچولو  ار  فرزین  دارم که  تفدیم میکنم به  عشقم

تو را از بین صدها گل جدا کردم    تو  سینه جشن عشق تو ببا کردم

برای نقطه بایان تنهایی تو تنها اسمی بودی کخ  صدا کردم

عشق  من     عشق  من    عشق  من   عشق  من

بگو از باکی چشمت منو لبریز خو استن کن

با دستات حلقه ای از گل بسازو گردن من کن

عشق  من    عشق  من   عشق  من  عشق  من

دوستت دارم   دیوونه  دوستت دارم  تریلی به تریلی

 

 

    

 

 

 

 

دوستت دارم بخدا

 

 

سلام  عزیزم

 

تقدیم   به   عشق  خودم    

 

                   فاطمه   عزیزم             از  طرف   بابا یی  

 

          دوستت دارم  بخدا 

 

 

 

 

سلام فاطمه  عزیزم  به  خاطر همچی  ازت  ممنونم 

خیلی  منو ..........  کیف کردی

فقط دیونه  نشدمو بس بابا چه خبره  زدی رو دست ما

ولی خوب خوشم میاد که خوش سلیقه ای  قربون  سلیقه

قشنگت بشم عزیزم  نمبدونم چی بگم خدا وکیلی هر کاری میکنم

و به مغزم فشار میارم که واست یه شعر بگم نمیتون مغزم راه نمیده

ولی خب همون  همیشگی  رو میگم  جطوره

فاطی  فاطی جونم  فاطی  مهرم  رازم  فاطی  

دل بی قرارم فاطی دارو ندارم فاطی

فاطی دل از تو  برندارم یه دنیا دوستت دارم  

تو هم صدای عاشق همیشه با من میمونی

ای عزیزترینم ای  بهترینم  بمان با من بمان چون من به تو احتیاج دارم

پس بمان و با ماندنت روشنی و عشق را بیشتر و بیشتر به من هدیه کن

ای خشکل من ای همه چی من ...   من تو را تا کهکشانها  من تو را اندازه

نقطه ای که دو خط موازی به هم میرسند  دوست  دارم

این  نوشته های  بالایی رو  در حالی  نوشتم  که چشام  بدجوری  خواب  توش  بازی

میکنه  هر  اشتباهی  داشت  خودت  تصحیح  کن  معذرت  میخوام  ببخشید

اگه نوشته هام بی معنی  بودن ببخش قول  داده بودم  اپ میکنم واسه همین

مجبور  بودم  رو  قولم واسم   ببخشید  منو