همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

 

سلام خره !!

خوبی ؟  چرا زود عصبانی میشی بابا من شوخی کردم

ولی تو جدی نگیر بدون که

 

                      دوستت دارم

                             به امید موفقیتت تو کنکور

 

 

 

میگم عشق من میمونی ؟ مگه شک داری ؟

n4k5ly.gif

 

 

 

تقدیم به فرشته خوب خودم  فاطمه عزیزم

سلام خشکلم  چرا به این جا یه سر نمیزنی

 

این جا رو فراموش نکن  

 

راستی 

U

COPLETE

ME

چه فونت خشکلی نه ؟

برات لینکشو فرستادم 

 

I love ya! 
 
 
دوستت دارم  فاطمه
 
دوستت دارم  لوس لوسکم
 
 
 
I LOVE U 
 
 

S O T S O T A K

 

 

دوستت دارم

 

  

 

 

فاطمه عزیزم  

 

دوستت دارم  

 

همیشــــــــــه  

 

 

یادت فراموش نمیشه  

 

 

 

 

سلام بهترینم

 

سلام  فاطمه عزیزم خوبی الان با خودم گفتم بیا م  این جا

هم یه سلامی بکنم به عشقم هم اینجا رو اپ کرده باشم

 اخه خودت مید ونی این روزایاهو وضعش خرابه !!

 نه اف برا کسی میمونه نه چیزه دیگه من..

که الان ۲ روز هر چی تو برام اف میزاری نمیگیرم من اف خودمو

این جا گذاشتم  نمیدونم الان ورزشتو کردی  یا نه ....

این دو بیت شعر تقدیم میکنم به عشقم فاطمه میخوام

وقتی خوندیش .................................بشـــــــــــــــــــــــی

 

وقتی دستات تو دستمه      یه بوسه از تو بسمه

 

بلا نبینه چشمات        چشات تموم هستمه

 

 

فاطمه عزیزم چقدر از هم دوریم تو کنار پنجره خونتون و  من کنار ساحل دریا عسلویه

 

 

دوستت دارم تا زمانی که خورشید

                          از مغرب طول کرده و در مشرق غروب کند

د و س ت ت د ا ر م

دوستت دارم به اندازه تمام ثانیه های که در  طول این سالها نخوابیدی

 

بابایی برو حساب کن

تقدیم به گلم حسین عزیزم

سلام

 

میگم            سلام   

 

    میدونی  تو  عشق  تو  یه  مرغم  باور  نداری ؟ 

                                                   

                                                

      

Ghod  ghod 

 

Ghod    ghod