همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

عشق یعنی تو .........

 

سلام  دختر  خوشکلم

بازم  شرمنده  که  دیر  به  دیر  میام  این جا 

میخوام  این  اپ  رو به  عشق  گیر  بدم نظرت  چیه 

خب  فاطی جونم   به  نظرت عشق  یعنی چی  ؟

عشق  یعنی وقتی که من وتو با هم تو  همون باغ رو بروی خونتون  بشینیم و

میو ها رو یکی یکی بکنیم تو دهن هم دیگه

 

عشق  یعنی همین وبلاگی  که  هی  میاییم توش برا هم  اپ میکنیم

عشق یهنی همون وبلاگ خسته دل که  به کمک خودت ساختمش

عشق  یعنی اون وبلاگ تنها به یاد تو که ما رو با هم اشنا کرد

 

عشق  یعنی  وقتی تو  منو  صدا میکنی من میکم  جون

عشق  یعنی  خیلی چیزای  دیگه که  من یه  اندازه  سر  سوزنشو  واست

گفتم  البته این  عشق فقط  مال من و تو بود

فاطمه  عزیزم  به اندازه بی اندازگی  بی نهایت ها

دوستت دارم  و  دیوونتم

 

 

 

 

 چشمانت را برای زندگی می خواهم اسمت را برای دلخوشی می خوانم دلت را برای عاشقی می خواهم صدایت را برای شادابی می شنوم دستت را برای نوازش و پایت را برای همراهی می خواهم عطرت را برای مستی می بویم خیالت را برای پرواز می خواهم و خودت را نیز برای پرستش

 

دلم را جز تو کس دلبر نباشد

                                 به جز شور توام در سر نباشد

                            

     دل من را تو عمدا میکنی تنگ

      

                           که تا جای کس دیگر نباشد

 

 

HOSSEIN

 

 

سلام  عزیزم 

 هنوزم اظافه واسادم  ولی  بی کارم اومدم یه کارت خشکل و مامانی

که نشونه دوست داشتنه رو بزارم تو وبلاگمون  و  برم من  از این جور

کارتها خوشم میاد البته از فقط تو شدی  بهونه این کارتها و الا من قبلا

دور ور این کارتها نمی رفتم 

خب بریم پایین سراغ کارت  دوستت دارم    TiAmO

7dbb3843c6.gif

 

1lovemylife.jpg

  میگم چه  نازه  نه  !!!!!!!!  ولی  خودت ناز تری  عزیزم Love You

 


ti amo

 

babaeii ti amo

سکوت و نگاه را با هم
یکی می کنم
فریادی میشود بی صدا
می شنوی
فریاد بی صدا را
فریادی که با تمام سکوتش
فقط یک چیز می گوید
دوستت دارم
دوستم داشته باش

ba

do

da

 

 
 
سلام  فاطمه عزیزم  خیلی وقت بود که این جا نیمده بودیم
 
حالا من سرم شلوغه تو برا چی  نمیای  این جا  خونه تکونی ؟
 
میدونی ظهر که با  هات حرف  میزدم چقدر بهم چسبید  اخیش
 
هنوز مزش توی گوشمه به به  کاش  الان  هم  بودی دلم  برات تنگ  شده
 
این نوشته   پایین رو خیلی  دوست  دارم  و  برا همین  هم  تقدیمش  میکنم
 
به  تو که  مثل خودم دیوونه ای 
 
خواستم هدیه ای برایت بفرستم گل گفت مرا بفرست با عطر خود او را شاد سازم
 
گفتم او خودش گل است.خار گفت مرا بفرست تا به چشم دشمنانش فرو روم
 
 گفتم او آنقدر مهربان است که دشمن ندارد بلبل گفت مرا بفرست تا با آوازم او
 
را شاد سازم گفتم نه او خوش صداست . ناگهان صدای قلبم به گوشم رسید
 
صدای تاپ تاپ قلبم بود که می گفت مرا بفرست تا دوستش بدارم
 
 
پس خالصانه به تو تقدیم می کنم
 
 

I  love  u   fatemeh

 

 
 
 
 
 
 
 
 



عاشق و  دیوونت   بابایی  حسینت 
 
فا
دو
دا
 

__._,_.___

اگر قرار باشد


اگر قرار باشد 


تمام لغت های جهان را پاک کنند


و فقط یک لغت سهم من باشد


"تو" را انتخاب میکنم


دلم کسی را می خواهد که دوستم داشته باشد ... شانه هایش را برای گریستن وسینه اش را برای نهادن سرم و چشمانش را برای خالی نمودن غم هایم می خواهم . دلم کسی را می خواهد که مرا با هرانچه هستم دوست بدارد . با تمام خوبی ها و بدی هایم . با تمام مهربانی ها و نا مهربانی هایم . دلم کسی را می خواهد که افتاب مهر را به قلب خسته ام هدیه دهد . کسی چون تو....