همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

 

 

سلام  عزیز دل حسین خوبی الهی قربونت بشم PostSmile!

 

 از همین اولش شروع میکنم قربون صدقه رفتنت تا

 

اخرش میخوام وقتی میخونیش همش زبونت بیرون باشه و بخونیش عروسک من PostSmile!

 

فاطی داشتم اهنگ گوش میدادم PostSmile!

 

بیاد تو هم گوش میدادمPostSmile!

 

من هر اهنگی رو گوش میدم چه شاد چه غمگین همش تو میای جلو چشم PostSmile!

 

 نه که دوست دارم برام بخونیPostSmile!

 

 واسه همینه که وقتی یه اهنگی رو گوش میدم یادت میفتم PostSmile!

 

 

الان که دارم مینویسم ساعت 09:45  دقیقه صبحه 

 

 اخرین نامه ای که برام فرستادی زیر کیبورد هPostSmile!

 

همین الان خوندمش  شاید بیشتر از 200  مرتبه تا الان خوندمش PostSmile!

 

دلتنگت که میشم PostSmile!

 

یه میرم این نامه رو میخونم یا این که میشینم  عکساتو نگاه میکنم  PostSmile!

 

تو هم که دیگه نامه فرستادن برا منو ترک کردیPostSmile!

 

  اگه میشه برام نامه بده  خوندن نوشته های تو اونم تو نامه

 

برا من خیلی خوندن داره             اخه  خیلی دوستت دارم  PostSmile!

 

الان دارم به اون نقاشی که پایین نامه برا من کشیدی نگاه میکنم  میدونی کدومو میگم که !!!

 

همونی که زبونشو در اورده ولی بیشتر به یه ادمک شبیه که داره سیگار میکشهPostSmile!

 

چشما مو رو هم میزارمو تو رو بیادم میارمو   کم میارمو اخه تو رو   تو رو بیادم میارمو 

 

 

دنیا دیگه مثل تو نداره  نداره نمیتونه بیاره   دلا همه بی قرار عشقن

 

اما عشقی که واسه تو بی قراره   اره خیلی ترانش قدیمیه ولی من الان دارم گوشش میدم 

 

 معنیشو خیلی دوست دارم

 

چون حرف خودمم هست  دنیا مثل تو نداره .................PostSmile!

 

خب فاطی جونم  من دیگخ کم کم این اپ رو نمومش کنم  برم دنبال کارم 

 

راستی ظهر نهار چی داری ؟؟؟ الان کجایی    چی کار میکنی  ؟

 

حنما از عروسی که اومدی خوابیدی و هنوز هم بیدار نشدی از بس ورجه وورجه میکنی

 

فظوللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل   خان

 

دوس ت ت  دا ر  م  س ف ا ر ش ی

 

PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!

 

PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!

PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!PostSmile!

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد