همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

 

 

سلام فاطمه خانوم حالو احوال خوبی خوشکل خانوم 

خوبی الهی قربونت بشم 

خب میدونم الان هم بیمارستان هستی میگم این گرفتاریها مثل این که نمیخوان

دست از سر تو بردارن نه !!!!!

فاطی چقدر باز دلم برات تنگ شده  کاش بودی  ولی همین بعدا ظهری که با هات صحبت

کردم یه کم راحت  شدم فربونت بشم که سرما خوردی

اخه موردشورتو ببرن چرا مواظب خودت نیستی ها

یه روز یه کتک مفصل از دست من میخوری مگه نه !!!

حتما میگی خواهیم دید

 

 

میگم فاطی این بالایی خیلی قیافش به یه نفر شبیه

نظرت چیه ؟؟؟

I Love You!

 

 این خودمم  دارم  میام پیش تو  خوشتیپم نه ؟؟

 

راستی فاطی یه مدت بود این ترانه رو واست نخونده بودم

فاطی فاطی جونم فاطی

محرم رازم فاطی دل بی قرارم فاطی

دارو ندارم فاطی

دل از تو برندارم یه دنیا دوستت دارم 

ای همصدای خوبم تا همیشه با هات میمونم

در ضمن دوستت دارم ۳۰ فا ری شی

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد