همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

دستت رو رو شکم بابایی بردار..

 

سلام دختر گلم سلام عسلکم خوبی خشکلم  میدونم خوبی

چون همین چن ساعت پیش با هات صحبت کردم 

اپ کردم که این ۳ تا گل خشکل رو بهت بدم که امشب

بزاری زیر بالشتت و به یاد بابایی بخوابی  که بدونی

بابایی خیلی دوستت داره (( زبونت رو درار  )))

خدایا قسمت میدم  که منو همیشه عاشقش نگه دار

خدا جونم الهام جونم تو هم دعا کن  خدا قسمت میدم

که طلسم نفرین شده عشق  رو برا همیشه باطل کن

و هر عشقی رو برا عاشقش زند ه  نگه دار .....

و کلمه جدایی رو از ذهنها پاک کن  .و این عشق منو

یعنی الهامم رو حفظش کن و کمکش کن تا تو کاراش

موفق باشه منهم قول میدم جبران کنم خدا جونم

قربون بزرگیت برم  که خیلی خیلی رءوفی و مهربون

 

 واسه الهام

اخه چقدر به تو بگم دخترم هی با دستت شکم بابای رو قلقلک نده .. نکن خندم میاد

به امید روزی که هیچ عاشقی طمع جدایی

معشوقش را نکشه

الهامم تو هم بگو امین نه  با هم بگیم بهتره

پس ۱    ۲    ۳   امین

آغاز...

 سلام بابایی جون وحسین آقای گل وگلاب خودم

 

کجایی نیستی؟دلم برات تنگ شده

این کنکور که الهی مردشورشو ببرن منو داره   برا کنکور 

 

می کشه نیستی که ببینی؟  اینم برا حسین 

 

می خوام یه جورایی دل تنگیمو نشونت بدم

 

ولی نمی تونم به همین متن ساده وکوچولو اکتفا می کنم

 

امیدوارم دل تنگیمو نشون بده

 

 

   

آری،آغاز دوست داشتن زیباست


گر چه پایان راه نا پیداست


من دیگر به پایان راه نمی اندیشم


که همین دوست داشتن زیباست

 

    

 

 

 

 

 

بازم یه اپ دیگه.....

 

 تقدیم به تو نیلوفر آبی سرزمین آریایی الهام خانوم خودم

اگه بین ما فاصله یک نفســــه ،نفس منــــــــــو بگیــــــــــــــــــر

برای یکی شدن اگه مـــرگ مــــن بسه نفس منو بگیــــــــــــــــر

الهام عزیزم امروز خیلی دلم هواتو میکنه طوری که این بار دوم که

دارم به یادت اپ میکنم  یعنی الان چی کار میکنی خدا کنه ورزشتو کرده

باشی حتما ورزش کردی چون به من قول دادی یه شعر از شهریار قنبری

تو یکی از وبلاگها دیدم که چون قشنگ بود تقدیمش میکنم به تو که بهترینم

هستی و دوستت دارم سفارشی ای قربون سوت زدنات که دلم واسشون

شده یه زره اگه اومدی اینو خوندی همین الا ن  یه کم سوت برام بزن باشه

 
می خوام از باغ بزرگ آسمون
 
سبدی پر از ستاره بردارم
 
واسه اینکه تن تو زخمی نشه
 
رختی از مخمل ابرها بیارم
 
دوست دارم هزار هزار ستاره دنباله دار
 
شبی که عروس می شم تور سپید من باشه
 
چه قشنگه که آدم خواب های خوب خوب ببینه
 
کاشکی زندگی همیشه مثل حرف زدن باشه
 
بیا چشم بسته به اون دنیا بریم
 
بیا از پله ی ابر بالا بریم
 
یه روز از جاده ی شیری افق
 
بیا تا شهر فرشته ها بریم
 
بیا با فرشته ها، آدمها رو نیگا کنیم
 
برای تنهایی شون،
 
گریه و دلسوزی کنیم
 
وقتی خورشید و از دروازه بیرون می کنه
 
بیا رو مخمل شب، خورشید و گلدوزی کنیم
 
اگه خوابم نباشه دق می کنم
 
اگه سرابم نباشه دق می کنم
 
شهریار قنبری
 
نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده خره من ؟

 

هی من دلم تنگ میشه میام اپ میکنم...

 

تقدیم به عشق خوبم فرشته  خوبیها  الهام خانوم   الهامم 

 

سخنانی چند از بزرگان.....
 
فئودور داستایوسکی:
 
زنان به خوبی مردان میتوانند اسرار را حفظ کنند ولی به یکدیگر میگویند تا در حفظ آن شریک باشند
 
ولتر:
 
زنها مثل ماهی هستند. بدست آوردن آنها آسان و نگهداشتن آنها مشکل است
 
گرابه:
زن مخلوقی است که عمیقتر میبیند و مرد مخلوقی است که دورتر را میبیند.
 
عالم برای مرد یک قلب است و قلب برای زن عالمی است
 
میگوئل بوفلر:
چنین است طبیعت زن: دوستت ندارد تا دوستش داری و چو دوستش نداری دوستت دارد
 
توماس دوار:
شاهراه موفقیت پر است از زنهایی که شوهران خویش را به پیش میبرند
 
رومن رولان:
مردان آفریننده کارهای بزرگند و زنان بوجود آورنده مردان
 
ریچارد استل:
زنان امیال خود را بهتر از مردان پنهان میکنند. اما مردان بهتر از زنان امیال خود را کنترل میکنند
 

الهام و حسین دو تا دیوونه...


دوستت دارم الهامم

  

دوستت دارم الهام

تقدیم به بهترینم
 
 
کسی که مثل هیچکس نیست

 

 دوستت دارم الهام 
 
تقدیم به الهامم که با دنیا عوضش نمی کنم
 
دوست دارم
 
یک نصیحت : مواظب خودت باش !
 
یک خواهش : اصلاً عوض نشو !
 
یک آرزو : فراموشم نکن !
 
یک دروغ : تو رو دوست ندارم !
 
یک حقیقت : دلم برایت تنگ شده است !

 

 دوستت دارم الهام 

ای الهام دیوونه بیا بغلم دیگه میخوام لپاتو بکنم شیطون

 

الهامم.........

 

"!!!!  دلتنگتم  الهامم"!!!
 
 
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰
۰
۰
۰
۰
۰
۰
!!! دوستت دارم الهامم!!!!