همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

 

بازم  سلام فاطی عزیز  ببین امروز چقدر برات اپ کردم 

 هی میرم برات میگردم از انترنت چیزای

ناز مثل خودت پیدا میکنم میزارم تو وبلاگمون

راستی پشت تلفن نتونستم بگم دوستت دارم اخه  همکارام بودن نشد

این جا میگم خر چند پشت تلفن یه مزه دیگه داره ولی

خب من این جا میگم که  دوست  دارم     ۴۰  فارشی

 

 

              
 
 

              

 

فاطی  فاطی جونم  فاطی

فاطی فربونت بشم

نازنین من

فاطی خشکل من

دوستت  دارم  ۴۰۰  فارشی ها

 

دوستت  دارم  ۱۰۰۰  فارشی ها

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ادمین دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 ق.ظ http://linkbox20.mihanblog.com

با سلام..
نحوه افزایش آمار وبلاگ شما تا چندین برابر...
و تبلیغ لینک شما در بیش از چند هزار وبلاگ و پر محتوا کردن سایت شما در موتورهای جستجو.......
و یه حرکت استثنایی واسه وبلاگ هایی که ......
www.linkbox20.mihanblog.com
منتظر حضور سبزتم.
با بهترین آرزوها....... پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد