همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

همیشه با هم

عشق در وجود ما نهفته است حتی اگر فاصله مانع باشند ما آن را نابود می کنیم

سانا....

عاشق تو شده ام ناز  نکن عزیزم....نازت را من میخرم...

تو خیلی خیلی دوست دارد..ببین چطور اصرار می کنم...

یک جان و یک دل دارم...بگیر ان هم مال تو...به تو می دهم...

نفسی که از بین دولبان خارج می شود..فقط به مرگ نگاه می کند..

با مرگش میمیرد..

من برای تو برای تو..میمیرم...میمیرم...برای تو میمیمرم

به تو بر خواهد خورد من میدونم..میدونم...

بیا و بلرزان دل مرا نامرد من...

من برای تو برای تو..میمیرم...میمیرم...برای تو میمیمرم

قدر و قیمت تو را من می دانم..من میدانم... 

  

همین چند سطر شعرو دو بار می خونه..خیلی قشنگه نه   

اینا همش حرف دل منه برا تو    

خوب من دیگه از اینجا برم ..بقیه شو انجام بدم....

راستی از اون فلش خوشت اومد...خودم شاختما...

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد